Lilypie 2nd Birthday Ticker

dunduska

Kislányomat kendőben hordozom, textilpelusba bugyolálom a popóját, igény szerint szoptatom, és mi ágyunkban altatom. Alter? Szerintem nem. Számomra ez a normális.

Babakonyha

A Főzős blogom, kedvenc receptjeim gyüjtőhelye, főleg gyorsan, egyszerűen készithető finomságok kicsiknek és nagyoknak.

Egy kis művészet

Buy at Art.com
Mother and Child
Louis Toffoli

Friss topikok

  • Ágianyu: Etuska, szerintem egy újszülött nincs felkészülve a te akaratodra. Őt még az ösztönei vezérlik. A ... (2011.01.03. 22:34) Ősbaba

Három napos láz

2009.02.21. 23:40 - Ágianyu

Címkék: betegség

Na, az első betegség. Nem mondom, hogy vártam, de érdekes tapasztalat volt. Hétfőn hajnalban kezdődött. Ahogy Brigi kezdett mocorogni a rendes hajnali szopi idejét jelezve és megsimogattam az arcát, éreztem, hogy forró. Gyorsan tovább tapiztam a fejét és hát azonnal egyértelmű volt ez legalább 38 C. Gyorsan pizsama le, kitakarás és egy szál bodyban fejezte be a szopizást. Ettől a kitakarástól érezhetően hűlt egy kicsit. Reggelre sem ment azonban lejjebb a láza, bár feljebb sem. Mivel nem vagyok híve az azonnali lázcsillapításnak, vártam egy kora délutánig, persze folyamatosan méricskélve a lázát, ami se lejjebb, se feljebb nem ment 38,3-nál. Délután kapott aztán kúpot, ami le is vitte szépen a lázat, ami nem is tért vissza estére, úgyhogy meg is nyugodtam, hogy ennyi volt. Gondoltam biztos a foga, vagy egy kis nátha. Aztán persze hajnalban kezdődött minden elölről. Úgyhogy reggel a doktornéninél kötöttünk ki. Lázcsillapítás, orrcsepp, stb. Valami kis fertőzés lesz. Pénteken jöjjünk vissza.

Még két nap láz, aztán csütörtökre megvoltak a kiütések is. Szóval háromnapos láz, mondta a doktornéni pénteken. Nem kell aggódni, a legtöbb gyerek elkapja még az első szülinap előtt, nem veszélyes. Néhány napon belül elmúlnak a pöttyök és kész, a gyerek megint a régi lesz. Merthogy az egészben az volt a legrosszabb, hogy Brigi nagyon rosszul viselte a betegséget. Szerencsére nem vagyok az az agyonaggódós fajta, meg szerencsére nem volt annyira súlyos ez a betegség, de azért nagyon rossz volt így látni Brigit, ilyen bágyadtan, összeesve.

Egész nap nyűgös, fáradt volt, sírdogált. Sokat aludt, de csak úgy, ha rajtam feküdhetett. Még így is többször sírva ébredt. Szegény nagyon szenvedhetett. Még a hordozókendőt is be kellett vetnem, pedig itthon már nagyon régen nem használtuk. Enni sem kért semmit anyatejen kívül. Egész nap csak bújt hozzám, csak szopizni akart meg aludni, de csakis rajtam. És csak sírdogált és nagyon nehéz volt megvigasztalni, de azért álltam a sarat. Igazából most, hogy már meggyógyult látom, hogy mennyire beteg volt. Most megint pörög egész nap, nevetgél, játszik, mókázik. Sőt tegnap óta tud tapsolni is, ami annyira édes, hogy meg tudnám enni.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://dunduska.blog.hu/api/trackback/id/tr53957503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása